Varumärkesstrategier och identitetsformgivning. Ett starkt konkurrensmedel för framtidens sjöfart
Branding strategies and visual identity in product design. A powerful competitive mean in future naval architecture
Karin Lodin
Göteborg : Chalmers tekniska högskola, 2007.
[Examensarbete på avancerad nivå]
(öppna i nytt fönster)
Det verkar som att din webbläsare saknar möjlighet att visa PDF. Klicka Öppna i nytt fönster för att läsa.
Länka till denna publikation
Dela på webben
Skapa referens, olika format (klipp och klistra)
Harvard
Lodin, K. (2007) Varumärkesstrategier och identitetsformgivning. Ett starkt konkurrensmedel för framtidens sjöfart. Göteborg : Chalmers University of Technology
BibTeX
@mastersthesis{
Lodin2007,
author={Lodin, Karin},
title={Varumärkesstrategier och identitetsformgivning. Ett starkt konkurrensmedel för framtidens sjöfart},
publisher={Institutionen för produkt- och produktionsutveckling, Design, Chalmers tekniska högskola},
place={Göteborg},
year={2007},
}
RefWorks
RT Generic
SR Print
ID 44793
A1 Lodin, Karin
T1 Varumärkesstrategier och identitetsformgivning. Ett starkt konkurrensmedel för framtidens sjöfart
T2 Branding strategies and visual identity in product design. A powerful competitive mean in future naval architecture
YR 2007
PB Institutionen för produkt- och produktionsutveckling, Design, Chalmers tekniska högskola,
LA swe
OL 126
Publikationen registrerades 2007-08-09. Den ändrades senast 2013-04-04
CPL ID: 44793
Detta är en tjänst från Chalmers bibliotek